نحوه استفاده خوشبو کننده ایفل

خوشبو کننده های هوا کاربرد های متنوع و جذابی دارند که باعث میشه خریداران زیادی داشته باشند , از کاربرد های عالی این نوع محصولات میشه به ضد عفونی کننده بودن این نوع محصولات و همچنین تعویض بوی محیط و بخشیدن طراوت به سالن ها , اتاق ها , سرویس های بهداشتی ها اشاره کرد.

در بین خوشبو کننده های هوا چند برند بسیار مطرح و محبوب وجود دارند مثل ایفل , لمسر و غیره که فروشگاه سرای عمده همیشه پیشنهاد میکند تا شما از برند های معروف خریداری کنید چرا که این نوع خوشبو کننده ها امتحان خود را پس دادند و اصلا سرطان زا نیستند و شما میتوانید در تمامی نقاط محل کار و یا خانه خود استفاده کنید و خیالتون از لحاظ سلامتی راحت باشد !

مانند هر محصول دیگری که ما در اطراف خودمون از آن استفاده میکنیم خوشبو کننده های هوا هم نیز باید آموزش و طریق استفاده درست از این محصولات را نیز بلد باشیم تا به خود و دیگران آسیب نزنیم و همچنین استفاده کامل را از محصولی که خریداری کرده ایم داشته باشیم

اموزش استفاده از بو گیر هوا

شما برای استفاده درست از خوشبو کننده های هوا و بو گیر های هوا ابتدا باید انواع خوشبو کننده را بشناسید و سپس به سراغ نحوه استفاده هر کدام بیاید

آموزش استفاده از خوشبو کننده های اسپری ای

این نوع از خوشبو کننده ها دارای قسمتی برای فشار دادن و استفاده میباشند که یکی از رایج ترین نوع های خوشبو کننده ها هستند و عموما قیمت های مناسبی دارند و در سرویس های بهداشتی نیز بیشتر استفاده میشوند . شما برای استفاده از این نوع خوشبو کننده درب رویین محصول را برداشته , سمت خوشبو کننده را به سمت بالا گرفته و از قسمت بالا آن را اسپری میکنید

اگر اسپری خوشبو کننده شما از برند های خوبی مثل لمسر باشد نیازی به چندین بار اسپری کردن برای پخش کنندگی بو نیست و برای محیطی به ابعاد 30 متر یک اسپری کوچیک کافی میباشد تا رایحه اسپری کل محیط را فرا بگیرد ( در اینجا کاملا می شود تفاوت اسپری با کیفیت و بی کیفیت را حس کرد ) اگر علاقه به تشخیص خوشبو کننده های اصل و تقلبی داشتید میتوانید روی لینک کلیک کنید .

آموزش استفاده از خوشبو کننده های خودکار و اتوماتیک

در این مدل از خوشبو کننده های هوا شما کاملا به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به اسپری کردن میتوانید رایحه عالی و مطلوب اسانس خوشبو کننده را استفاده کنید , در این مدل از خوشبو کننده ها شما بعد از باز کردن درب اصلی این محصول بوی خوش خوشبو کننده به محیط اطراف وارد می شود و باعث می شود تا بوی بد از بین برود و بوی زیبا و مناسب به محیط القا شود !

معروف ترین برند اسانس های خوشبو کننده برند ایفل است که شما میتوانید این محصول را فروشگاه سرای عمده خریداری کنید .
اما نحوه استفاده کردن این نوع خوشبو کننده به این صورت است که شما بعد از بازکردن درب رویین این محصول ها یک درب کوچک زیر این محصول ها وجود دارد برای اینکه خوشبو کننده حدر نرود هر زمان که خواستید درب زیرین را بردارید

شما بعد از برداشتن درب زیرین باید چوب های خوشبو کننده را به درون خوشبو کننده بگذارید و درب رویین را نیز برای نگه داری چوب ها قرار بدهید و از این پس خوشبو کننده به صورت خودکار هوای محیط را تهویه میکند !

همچنین لازم است بدانید خوشبو کننده های ایفل دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی هوا را نیز به دلیل داشتن الکل در رایحه خود نیز دارند و شما میتوانید این محصول را در محیط هایی همچون سرویس های بهداشتی گذاشته تا خوشبو کننده محیط را ضد عفونی بکند .

ترفند های استفاده از خوشبو کننده ایفل

هر محصولی که امروزه شما خریداری میکنید دارای نکات و ترفند های به خصوصی هست و خریداران حرفه ای آن محصول آن هارا میدانند ! امروز قراره چند تا از این نکته هارو نیز با شما به اشتراک بگذاریم .

چوب های خوشبو کننده را حرفه ای استفاده کنید !

در خوشبو کننده های جدید و اتوماتیک چوب هایی برای پخش کنندگی درون جعبه محصول وجود دارند . زمانی که شما خوشبو کننده را خریداری میکنید فرض میکنید که باید تمام چوب هارا درون ظرف بگذارید . اما اصلا این کارا نکنید !!

شما به ازای هر 25 متر فضایی که خوشبو کننده در آن وجود دارد یک چوب را درون خوشبو کننده قرار دهید تا از مصرف بیش از حد خوشبو کننده جلو گیری کنید !

شما بعد از یک هفته استفاده از خوشبو کننده ها میتوانید با برعکس کردن چوب ها و گذاشتن آنها به درون ظرف بوی خوشبو کننده ی خود را دوبرابر کنید ! این یکی از ترفند هایی است که شما میتوانید از آن برای بیشتر شدن رایحه در محیط استفاده کنید.

در فضا های گرم از خوشبو کننده استفاده نکنید !

اگر علاقه ندارید که خوشبو کننده ی زیبای شما به آتش کشیده نشود از خوشبو کننده ها در فضاهایی که آفتاب مستقیم به آنجا میتابد استفاده نکنید ! تا جان خود را به خطر ننداخته باشید , خوشبو کننده های هوا به دلیل داشتن الکل درون خود باعث آتش سوزی ممکن است بشوند

ویدیو آموزشی استفاده از خوشبو کننده ایفل

در ادامه آموزش استفاده از خوشبو کننده های ایفل را به صورت ویدئویی کوتاه به شما نشان میدهیم تا بتوانید مراحل را به صورت کامل مشاهده بفرمایید !

دیدگاهتان را بنویسید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه