خرید عمده سفره یکبار مصرف

خرید عمده سفره یکبار مصرف , یکی از مهم ترین محصولات برای تالار ها رستوران ها و خانواده هایی که در حال سفر هستند است! این محصول به دلیل مصرفی بودن و وجود نیاز آن در بین مردم , بسیار پر فروش است که این موضوع باعث شده برای فروشنده های ظروف یکبار مصرف خیلی جذاب بشود. ما پیشنهاد میکنیم اگر قصد کار در این صنف را دارید و یا رستوران دارید و یا مدیریت تالار با شما هست , از خرید عمده سفره یکبار مصرف از مرجع تمام خریداران عمده یعنی سرای عمده قافل نشوید.

خرید ارزان ترین سفره یکبار مصرف عمده

خرید عمده سفره یکبار مصرف با کیفیت:

سفره یکبار مصرف به تازگی کاربرد بسیار زیادی در زندگی انسان دارد.
سفره های یکبار مصرف در انواع طرح ها و مدل های مختلف و جنس و کیفیت های متفاوتی در بازار موجود هستند. در فروشگاه بزرگ سرای عمده شما می‌توانید سفره یکبار مصرف با هر طرح و اندازه ای که بخواهید و با کیفیت بالا و قیمت پایین به صورت عمده یا تک خریداری کنید. برای هماهنگی با شماره ای که در پایین صفحه قرار داده ایم تماس بگیرید و اطلاعات کافی را از پشتیبان سایت سرای عمده دریافت کنید.

انواع سفره یکبار مصرف:

در ادامه شمارا با انواع سفره های یکبار مصرف آشنا خواهیم کرد تا در خرید سفره عمده سفره یکبار مصرف خود مشکلی بوجود نیاد و بتوانید بهترین سفره یکبار مصرف مناسب خودتان را خریداری کنید.

سفره یکبار مصرف پلاستیکی:

پر مصرف ترین نوع سفره یکبار مصرف، مدل پلاستیکی است که از مواد اولیه پلی اتیلن ساخته می‌شود و در دو مدل ضخیم و ناز‌ک تولید می‌شوند.
سفره یکبار مصرف نازک برای استفاده روزانه در خانه ، مسافرت و گردش و غیره… مناسب است و مدل ضخیم آن برای استفاده در مجالس و مراسم های رسمی و مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرح و رنگبندی جذاب و متنوعی دارد.

سفره یکبار مصرف کاغذی:

سفره یکبار مصرف از جنس کاغذی از مواد اولیه دستمال کاغذی با یک لایه پلی اتیلن مرغوب تولید شده است. به خاطر وجود پلی اتیلن در لایه زیرین سفره، مایعات توسط خود سفره جذب می‌شوند و دیگر به روی فرش یا میز نمی‌ریزد. سفره های یکبار مصرف کاغذی ظاهری شیک و زیبا دارند و بهترین انتخاب برای استفاده در میهمانی ها و مجالس هستند.

فروش عمده سفره یکبار مصرف کاغذی:

ما در فروشگاه سرای عمده سفره یکبار مصرف کاغذی با طرح های بسیار شیک و زیبا و همچنین با کیفیت و مرغوب برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا با خیال راحت از جنس و قیمت بی نظیر سرای عمده بهره مند شوید. برای هماهنگی تماس حاصل نمایید.

سفره یکبار مصرف مدل شیشه ای:

سفره های نوع شیشه ای از ظاهری براق و شفاف و زیبا برخوردارند و معمولا به عنوان رومیزی در خانه و تالار ها و رستوران ها کاربرد دارند. سفره یکبار مصرف شیشه ای نسبت به سایر مدل های دیگر از مقاومت و ضخامت بالاتری برخوردار هستند و همچنین کاملا ضد آب می‌باشند.

خرید سفره یکبار مصرف کیلویی:

در فروشگاه بزرگ سرای عمده شما عزیزان می‌توانید هر مدل سفره یکبار مصرف که بخواهید را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. این فرصت بسیار شگفت انگیز به شما این امکان را می‌دهد تا برای منزل و تالار ها و یا رستوران ها و مغازه خود انواع ظروف یکبار مصرف از جمله سفره یکبار مصرف را در انواع طرح ها و به هر مقداری که بخواهید تهیه کنید.

خرید سفره یکبار مصرف با کیفیت و مرغوب:

برای تجربه یک خرید عالی باید به چند نکته توجه داشته باشید از جمله: کیفیت چاپ و رنگ سفره، ضخامت مناسب، ابعاد استاندارد، شفاف بودن و کدر نبودن و کیفیت و بسته بندی مناسب و مرغوب ، همه اینها نکاتی هستند که در خرید سفره یکبار مصرف باید به آن دقت داشته باشید. همچنین از مهم ترین نکات که باید در نظر بگیرید جنس مواد اولیه مرغوب و درجه یک سفره یکبار مصرف است زیرا اگر از مواد نامرغوب و بی کیفیت در تولید سفره استفاده شده باشد برای سلامت مصرف کننده مضر و خطرناک می‌باشد.

شماره تماس برای خرید سفره عمده

قیمت سفره یکبار مصرف به صورت عمده و تک:

برای دریافت اطلاعات دقیق و همچنین قیمت جنس مورد نظر کافیست با شماره ای که در انتهای متن قرار داده ایم تماس بگیرید.

شماره تماس جهت خرید عمده سفره یکبار مصرف ارزان

09926192712

دیدگاهتان را بنویسید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه