بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف با اتکا به دانش و تجهیزات نوین، ظروفی را تولید نموده اند که ناجی زندگی بشرند. امروزه در بسیاری از مراسم ها و موقعیت های مهم که مثل تولد، عزا، عروسی، جشن های همگانی، سخنرانی ها و … که جمعیت بسیاری در آنها حضور می یابند، از ظروف یکبار مصرف استفاده می شود؛ به همین جهت تقاضا برای  خرید عمده ظروف یکبار مصرف افزایش یافته است. افزون براین، ظروف فوق به منازل نیز راه یافته و کار را بر بانوان خانه، آسان نموده اند. این ظروف نه تنها گزینه ای مناسب جهت سرو غذا محسوب می شوند، بلکه برای بسته بندی مواد غذایی همچون مواد فریزری نیز مورد توجه قرار گرفته اند. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف کاغذی و ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را می توان مهمترین و پرکاربردترین ظروف یکبار مصرف خطاب کرد.

علاوه بر ظروف یکبار مصرف، محصولات دیگری نیز به گروه محصولات یکبار مصرف پیوسته اند. از این میان می توان سفره یکبار مصرف را نام برد. با توجه به اینکه این سفره نیاز به پاک کردن و شستشو ندارد، محبوبیت بسیاری یافته است؛ به همین دلیل خرید سفره یکبار مصرف تبدیل به یک عادت در میان خریداران شده است. با توجه به کمبود وقت و زمان و افزایش مشغله های زندگی، تمایل مردم به انتخاب محصولات آسان مصرف، بیشتر شده است. این سفره ها که حضوری پر رنگ در میزهای غذا از خود نشان داده اند، نه تنها در منازل، بلکه در رستوران ها نیز مورد توجه قرار گرفته اند. رستوران داران از مشتریان ثابت برای خرید عمده سفره یکبار مصرف به شمار می آیند. آنها با انتخاب این محصول، قطعا خدمات سریع تر و بهتری را به مشتریان خود ارائه خواهند داد.

لیست جامع ۱۰ تولید کننده برتر انواع ظروف پلاستیکی یکبار مصرف

به لطف حضور بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف در تهران و تلاش های بی وقفه آنها، نیاز مصرف کنندگان به این ظروف به خوبی تامین گردیده است. اکنون ایران توانسته با تکیه بر انواع کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف در جای جای کشور، تولیدات وسیعی را به ثبت برساند. تولیداتی که نه تنها پاسخگوی بازار داخلی هستند، بلکه از عهده تامین نیاز بازارهای خارجی نیز به خوبی بر می آیند.

آشنایی با بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف

شاید بهتر باشداطلاعات خود را راجع به برندهای تولید کننده ظروف یکبار مصرف افزایش دهید. بدون این شک این اطلاعات به شما کمک می کنند تا از این پس، خرید ظروف یکبار مصرف را با آگاهی بیشتری انجام داده و به نتایج شفاف تر دست یابید. در ادامه، 10 برند برتر تولید کننده این گروه از محصولات و سپس شماره تماس تولید کننده ظروف یکبار مصرف را اعلام خواهیم کرد:

محصولات یکبار مصرف پنگوئن:

پنگوئن یکی از 10 تولید کننده ظروف یکبار مصرف در تهران است. این برند که نامی آشنا برای همه ماست، محصولات متنوعی را به منصه ظهور رسانده است. کیسه های زباله و سفره یکبار مصرف پنگوئن از جمله تولیدات متعلق به این برند به شمار می آیند. شرکت پنگوئن پلاست با بهره مندی از تکنولوژی های پیشرفته و متخصصین تولید کننده توانسته محصولات با کیفیت و پربازده را تولید نماید. علاوه بر کیسه های زباله و سفره های یکبار مصرف که به حذف زباله های درون شهری و برون شهری، کمک شایانی کرده اند، محصولات دیگری نیز توسط این برند عرضه گردیده اند. مانند: کیسه پلی آمید، پاکت زیپ دار و دستکش های یکبار مصرف.

شماره تماس:

02188773577-8، 02188784359، 02188770107، 02188776213

محصولات یکبار مصرف مهر پارسا:

گروه تولیدی مهر پارسا که از سال 1376 تا کنون در عرصه تولید حضور دارد، تولید ظروف یکبار مصرف سالم و بدون ضرر مانند ظروف یکبار مصرف گیاهی را در اولویت قرار داده است. هدف از تولید این ظروف، افزایش سلامت جامعه و کاهش بیماری هاست. محصولات این برند نه تنها فرصت حضور در بازارهای داخلی را داشته اند، بلکه در بازارهای بین المللی نیز حضوری پررنگ یافته اند. ظروف یکبار مصرف سالادی، ظروف خشکباری، ظروف کترینگی و ظروف پروتئینی از مجموعه محصولات این شرکت به شمار می آیند.

شماره تماس:

02165636325

تهران پلاستیک تابا (تاپکو):

گروه صنعتی تهران پلاستیک تابا از اعتبار دیرینه و پشتوانه قوی برخوردار می باشد. محصولات این شرکت طی نظارت های دقیق و پیوسته تولید گشته و از استانداردهای بین المللی و کیفیت مثال زدنی برخوردار می باشند. علاوه بر محصولات یکبار مصرف پلاستیکی، قطعات پلاستیکی نیز توسط این شرکت تولید می گردند. ظرفیت گسترده تولید و برخورداری از تیم حرفه ای و کاربلد از امتیازات این شرکت محسوب می شوند.

شماره تماس:

02156222944، 56224021، 56223304

لیست بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف در تهران

لیست بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف در تهران

کوهسار:

گروه صنعتی کوهسار نیز در زمره بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف قرار گرفته است. این شرکت از خطوط تولید پیشرفته بهره برده و با وجود آنها توانسته حجم قابل توجهی از ظروف یکبار مصرف را تولید نماید. محصولاتی که کیفیت و طراحی اصولی و زیبا، ویژگی اصلی آنهاست. در ادامه محصولات این شرکت را نام خواهیم برد: جعبه های بسته بندی، انواع سینی، ظروف رستورانی، ظروف فریزری، ظروف کیک پروما، انواع جام، ظروف یکبار مصرف VIP و ظروف دسرخوری.

شماره تماس:

02176266255

محصولات یکبار مصرف کوشا:

یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف، گروه تولیدی کوشا است که ظروف مهمانی شیک با تنوع چشمگیر را تولید و آماده عرضه به بازار نموده است. انواع محصولات یکبار مصرف کوشا متعلق به این برند، همگی از ظاهر لوکس برخوردار بوده و زینت بخش محفل شما خواهند بود. بیش از 300 مدل محصول همراه با رنگبندی بی نظیر و ظاهر زیبا را می توانید در لیست محصولات این شرکت مشاهده نمایید. محصولاتی جذاب و فوق العاده که برای پذیرایی، کاملا ایده آل به نظر رسیده و وظیفه شستشو و نظافت را از روی دوش میزبان بر میدارند.

شماره تماس:

02173067

ظروف یکبار مصرف طب:

هر یک از تولید کنندگان ظروف پلاستیکی، مهارت و توانایی شان را در رابطه با محصولاتی خاص به اثبات رسانده اند. برای نمونه می توان گروه صنعتی طب پلاستیک را نام برد که ظروف مقاوم و با دوام را در راس تولیدات خود قرار داده است. ظروف بسته بندی نظیر ظروف پلمپ دار و بدون پلمپ، ظروف کریستالی، ظروف سفره ای مانند بشقاب، دیس، کاسه و لیوان یکبار مصرف و همچنین ظروف کاتلری از قبیل چنگال، قاشق و کارد یکبار مصرف از جمله تولیدات این شرکت به شمار می آیند.

شماره تماس:

02122883629

سفره یکبار مصرف کاورلوکس:

صنایع پلاستیک سنایی که با نام تجاری کاورلوکس در حال فعالیت است، محصولات متعددی را به منظور رفع نیاز مصرف کننده تولید نموده است. یکی از تولیدات برجسته این شرکت، سفره یکبار مصرف است. سفره های 20 متری رولی و سفره های 25 متری جعبه ای از محصولات مورد نظر به شمار می آیند. این سفره ها ضمن برخورداری از کیفیت و مقاومت کافی، تنوع بسیاری داشته و از عهده تامین نیاز و سلایق گوناگون بر می آیند. دنیایی از طرح و رنگ را می توانید در سفره های یکبار مصرف کاورلوکس ملاحظه نمایید. این سفره ها برای پذیرایی های رسمی و غیر رسمی مناسب اند.

شماره تماس:

02165733649 ، 02165735285

انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

صیادی:

یکی از قدیمی ترین و بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف که سوابق درخشانی را از خود نشان داده، گروه صنعتی صیادی است. تولید طیف وسیعی از محصولات پلاستیکی یکبار مصرف همچون ظروف بسته بندی شیرینی و شکلات در دستور کار این شرکت قرار دارد. بهره گیری از تکنولوژی های به روز و متریال درجه یک، محصولات این شرکت را با کیفیت، توام گردانده است.

شماره تماس:

02144192227

آریو:

محصولات آریو طی آخرین استانداردهای روز دنیا و فناوری های نوین تولید گشته و از محصولات رقیب، پیشی گرفته اند. گروه صنعتی آریو با بروز نمودن خطوط تولید و بهره گیری از گواهینامه های معتبر توانسته در رده بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف قرار گیرد. محصولات این برند که شامل ظروف یکبار مصرف و فومی می گردند، نه تنها از بهداشت و کیفیت لازم بهره برده اند، بلکه با قیمت رقابتی همراه هستند.

شماره تماس:

02136478045

محصولات یکبار مصرف آیاتای پلاستیک:

گروه صنعتی آیاتای پلاستیک را می توان در لیست بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف جای داد. این شرکت که مجوزهای مورد نیاز جهت تولید این محصولات را از وزارت بهداشت دریافت نموده، محصولاتی با بالاترین سطح کیفی و بهترین قیمت را آماده نموده است. سوابق طولانی این شرکت در حوزه تولید که بالغ بر 27 سال است، نشان از تجربه و تخصص کافی آن در تولید انواع محصولات یکبار مصرف نظیر لیوان، ظروف لبنیاتی، ظروف سلف سرویس و رستورانی و ظروف مخصوص سالاد دارد.

شماره تماس:

02165735041

بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف

دیدگاهتان را بنویسید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه