لیست قیمت ظروف آلومینیومی - سرای عمده

ظروف آلومینیومی در انواع مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، مراکز خدماتی، مراسمات مختلف، همایش ها و تفرجگاه ها و غیره… کاربرد دارند ، بنابراین تقاضای این کالا بسیار بالاست ، در سرای عمده می‌توانید هر تعدادی که بخواهید به صورت عمده و به قیمت کارخانه تهیه کنید.

خرید و پخش عمده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی:

یکی از مهمترین دغدغه های رستوران ها تامین ظروف یکبار مصرف خود هستند اما درحال حاضر به دلیل وجود سرای عمده شما میتوانید به صورت منظم و با قیمت ثاب ظروف آلومینیومی خود را از ما خریداری کنید و از شرایط تخفیفی پلکانی سرای عمده استفاده کنید

انواع مختلف ظروف یکبار مصرف آلومینیومی:

اصولا ظروف آلومینیومی بر اساس مقاومت ساختاری، ضخامت و کیفیت متریال دسته بندی میشوند. محصولات سرای عمده به صورت اقتصادی است و از کیفیت بالا و درجه یک برخوردار است و تحت یک لیبل استاندارد تولید می‌شود.

دسته بندی انواع ظروف آلومینیومی:

شما میتوانید این ظروف را در مدل های مختلف خریداری کنید این ظروف برای مصارف مختلف ابعاد ها و مدل های مختلف وجود دارد که شما میتوانید در ادامه با عنوان این ظروف آشنا بشوید

انواع مدل های تک پرس و نیم پرسی آلومینیومی

  • یک پرسی ، یکو نیم پرس، دوپرسی و سه پرسی آلومینیومی
  • ظروف خورشتی آلومینیوم
  • ظرف های کباب در اندازه های مختلف
  • ظروف دو یا سه خانه
  • انواع فویل های آلومینیوم
  • ظرف مرغ آلومینیوم در دو سایز

قرار می‌گیرند و انتخاب از بین آنها بر طبق حوزه استفاده از ظروف تشخیص داده می‌شود. به عنوان مثال رستوران ها و هتل ها نیاز به طیف بیشتر ظروف خواهند داشت. در حمل و نقل پیک های سفارش غذا مهم ترین دغدغه صاحبان رستوران ها این است که غذا صحیح و سالم و با حفظ دما به دست مشتری برسد و از این رو ظروف آلومینیومی را انتخاب می‌کنند چون از مزایای زیادی برخوردار است.

مزیت های ظروف آلومینیومی یکبار مصرف:

ظروف آلومینیومی به راحتی در فر قابل استفاده می باشند.

  • قیمت ظروف آلومینیومی در مقایسه با ظروف فومی و یا ظروف پلاستیکی یکبار مصرف مناسب تر است.
  • ظروف آلومینیومی را می‌توان در فریزر گذاشت.
  • ظرف های آلومینیومی مواد غذایی را از فاسد شدن و خراب شدن در محیط های آلوده حفظ می‌کند.
  • سطوح ظروف با جنس آلومینیوم از رشد و پرورش باکتری و سایر میکروب ها جلوگیری می‌نماید.
  • آلومینیوم کاملا خنثی است و هیچ نوع واکنشی با مواد غذایی ندارد. همچنین هیچگونه بو و مزه و طعمی به مواد غذایی شما نمی‌دهد.
  • برای بسته بندی مواد غذایی در رستوران ها، هتل ها و اشپزخانه و یا برای انواع نذری بسیار مناسب است و مقاومت بالایی دارد.
  • سبک و کم حجم و در عین حال بسیار محکم و مقاوم است و هنگام ریختن غذای داغ در آن تغییر شکل نمی‌دهد.
  • سبک بودن آلومینیوم حمل و نقل ان را آسان کرده و این مزیت باعث محبوب شدن این ظروف نزد مردم شده است.

برای انتقال دادن گرماست به همین دلیل ظروف آلومینیوم گرمای مواد غذایی داخل خود را به خوبی حفظ می‌کنند.

خرید عمده و تک ظروف آلومینیوم:

شما می‌توانید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را با اندازه دلخواه خود به صورت اینترنتی از نمایندگی سرای عمده خریداری کنید.شماره فروشگاه سرای عمده در انتهای این متن برای شما قرار داده شده است و شما می‌توانید با فروشگاه ما تماس بگیرید و هماهنگی و خرید ظروف را انجام دهید.

ظروف آلومینیومی یکبار مصرف:

ظروف الومینیومی یکبار مصرف سالم ترین و بی خطر ترین نوع ظروف یکبار مصرف می‌باشند و ماندگاری مواد غذایی در داخل این ظروف از سایر مدل های ظروف یکبار مصرف بیشتر بوده و غذا تا مدت طولانی تری گرم می‌ماند. این ظروف مقاوم و مستحکم در عین حال که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند بسیار زیبا و کم حجم و سبک می باشند و در مقابل گرما تغییر شکل نمی‌دهند. یک نکته مثبت ظروف آلومینیومی یکبار مصرف، قابل بازیافت بودن آن است. ظروف آلومینیومی حتی اگر بسیار نازک هم باشند ، به هیچ وجه آب را از خود عبور نمی‌دهند و شما می‌توانید با خیال راحت مواد غذایی و نوشیدنی خود را در آن نگهداری کنید.

پخش عمده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی:

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی سرای عمده با کیفیت بالا و جنس مرغوب تولید شده اند و با خرید عمده از فروشگاه سرای عمده با کمترین هزینه ممکن و ارزان ترین قیمت موجود در بازار می‌توانید خریدی لذتبخش را تجربه کنید .
ما در فروشگاه بزرگ سرای عمده سعی کردیم رضایت و اعتماد شما را جلب کنیم و کیفیتی بی نظیر تحویل دهیم. فروشگاه سرای عمده از ارسال سریع، پرداخت درب منزل ، جنس و کیفیت بی نظیر، هزینه پایین و نشان اعتماد برخوردار است که باعث متمایز بودن سرای عمده نسبت به بقیه فروشگاه ها شده است.

قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

رای اطلاع یافتن از قیمت ظروف آلومینیومی و همچنین اطلاع از شرایط خرید عمده و یا تک میتوانید با واحد فروش سایت سرای عمده تماس حاصل نمائید و پاسخ هر سوالی که در این موضوع دارید را دریافت کنید.
در فروشگاه بزرگ سرای عمده شما شاهد پایین ترین قیمت عمده می‌باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه