برای هر گونه مشکلی که ممکن است برای شما پیش آمده پوزش می طلبیم و متعهد هستیم که مشکل شما را در اسرع وقت حل کنیم. لطفا جهت ثبت شکایت فرم زیر را با اطلاعات کامل و دقیق خود تکمیل نمایید.
تیم پشتیبانی ما شکایت شما را بررسی میکند و ظرف 24 ساعت با شما تماس میگیرد تا در مورد راهحل مشکل صحبت کنید. لطفاً جزئیات بیشتری را در مورد شکایت خود ارائه دهید، از جمله هر گونه سفارش یا شماره تراکنش، تاریخ، و مشکلات خاصی که با آن مواجه شدید.
این به ما کمک می کند تا مشکل را بهتر درک کنیم و بهترین راه حل را برای شما پیدا کنیم. ما همه شکایات را جدی میگیریم و تلاش میکنیم تا بالاترین سطح خدمات را به مشتریان ارائه دهیم. رضایت شما اولویت ماست و ما تضمین می کنیم که مشکل شما به بهترین شکل ممکن حل خواهد شد. از اینکه برای ثبت شکایت خود وقت گذاشتید متشکریم. ما از نظرات شما قدردانی می کنیم.